Etisk djurhållning iFokus

Etisk djurhållning

Etikett: djurskydd
Läst 1019 ggr
vallhund
0

djurskydd behöver visst en ny värd

Den förra o speciellt inte dennes far (bulvan) som garanterat var över arton verkar ha lämnat sajten totalt.

Någon sugen?

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

VildaVittra
0

Jag kan bli Medarbetare om någon tar över den.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

ElisabethB
0

Om ingen tagit över den när min semester är slut skulle jag ev. kunna tänka mig att ta över den.. Men jag skulle isf behöva iaf 2-3 Medarbetare som har erfarenhet av att vara sajtvärdar/medarbetare samt viss koll på djurskyddslagen. Jag lovar ingenting eftersom det är ifokusledningen som bestämmer..

😊 Det är bättre att fråga och verka obildad, än att vara tyst och förbli obildad. 😉

VildaVittra
1

#2 Om jag tar över den temporärt då tills din semester är slut? 

Det är inte svårt att bli Sajtvärd, det brukar vara först till kvarn som gäller.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

vallhund
1

Du får många av oss som stöd o vapendragare Vi värnar om djur oavsett om de skall ätas eller kelas med, eller både och.

Jag meddar oxå om det behövs eller ja,även om det inte behövs.

ElisabethB
0

#3 Så skulle man ju kunna göra. Det handlar om ca 2-3 månader isf. 🙂

😊 Det är bättre att fråga och verka obildad, än att vara tyst och förbli obildad. 😉

VildaVittra
1

Okej, jag pmar Niklas. Om jag inte redan har för många sajter.

ElisabethB
0

#4 Bra! Som sagt det är viktigt att vi blir ett team som kan olika delar av djurskyddsområdet och det är helt klart positivt att både du och VildaVittra har erfarenhet av att driva en ifokussajt.

ElisabethB
0

#6 Berätta gärna hur det går, så även jag vet. Om du inte vill ta det offentligt kan du pma mig 🙂

VildaVittra
1

Lägger in er som Medarbetare om jag får bli Sajtvärd, har även pmat Cragan med en fråga om han temporärt kan vara det om jag har för många.

vallhund
0

Jag kan ta en till men vill inte binda upp mig.