Inplantering av varg?
ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.
Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .
Medis på Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.
Tja, läste det där. De inplanterade vargarna verkar ju i alla fall inte ha lämnat någon DNA efter sig, så de kan inte ha varit så farliga.
Han har tagit bilder under den påstådda expeditionen, men inte en enda på vargarna i burarna? Förhåller mig extremt tveksam till att det finns minsta lilla sanningshalt i denna historian.
Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus
Det här kopierat från "svensk natur" och är låst på grund av dålig stämning och påhopp…som vanligt. Är det då klokt att fortsätta den i en annan sajt?
Hälsning från en stor djurvän
Tråden på svensk natur låstes fem dagar efter att Vallis postade denna tråd, så knappast att denna tråd är en fortsättning.
Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus
Men det är ju kopierat…Men i och för sej är det väl egentligen bra att fler få läsa vad som pågår. Och många är det som läser det här.
#3: Varför i allsin dar skulle man inte kunna ta upp intressanta ämnen här, bara för att det är "dålig stämning" på någon annan sajt? Ämnen som rör upp är det alltid klokt att diskutera. Och ju fler som får läsa att de där teoretiska kanadensiska vargarna inte är verkligare än att de inte avsatt några genetiska spår, desto bättre.
#6 Exakt. Du har helt rätt. Det är en tolkningsfråga. Dom genetiska spåren skulle ju bort😎
#7: Vad menar du med "Dom genetiska spåren skulle ju bort"?
Har du inte läst länkarna? Det var jag som satte in dom på "Svensk natur" och sedan blev dom kopierade hit.
#9: Jo, jag har läst dem och jag förstår fortfarande inte vad du menar med "Dom genetiska spåren skulle ju bort". Enligt dina egna länkar fanns det ju inga genetiska spår?