Babybjörn för hund
Ibland undrar man vad folk tänker med när de hittar på saker som detta. Det är inte ergonomiskt för hunden (som dessutom har fyra tassar att gå med).
http://www.amazon.com/Travel-Front-Carrier-Backpack-Small/dp/B00B0LFBSY
Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus
Jag finner inga ord..😕
Förstår inte ens när den ska användas?!😮
ser inte särskilt bekvämt ut:/
// Linah
Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
Gerbilsidan
🤮
ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.
Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .
Medis på Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.
Kunde inte uttryckt det bättre själv!
Läste kommentarerna:
Will this fit my St. Bernard?
I doubt it will fit a St. Bernard. They are for smaller dogs.
😂
Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus
Och behöver man finns det ju mindre transportväskor så att hunden åtminstone har stöd för tassarna.
#5 😂Skulle vara underbart att se någon testa på en st bernard!
Stackars hundar som får vara i sån säger jag bara… Vansinne vilket skit folket kommer på.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Då jag har en vuxen hund och en unghund så kan jag tänka mig tillbaks till den tiden då unghunden var för ung för att bli lämnad sj och för liten för att gå sj på den vuxna hundens promenader, fyyyyy bubblan vad jag hade ont i ryggen och axlarna av att konka runt på henne så jag skulle gärna velat haft en sån där men mer ergonomiskt tillverkad för hunden
#9 barnvagn tänker jag då… även det finns ju för hundar nu för tiden! Tänkte du aldrig på det då? 😂 I alla fall bättre för hunden än en väska tänker jag.
Medarbetare på Fågelmatning, Djurparker, Vilda djur och Politik i fokus.
Vet dom som har ringsjalar (funkar säkert med andra sjalar också) och lägger valpen i. Då kan den ligga naturligt och bekvämt men det avlastar ändå bäraren och ger händerna fria.
Men en bärsele verkar helt absurt så som bilden visar det… Och ts, vad har det med babybjörn att göra?
Medarbetare på westernridning.ifokus
#10 Gammal barnvagn är bra, såg en liten BC vappe som satt med sele fastspänd i en sådan där gammeldags liggvagn, vappen hade hela ena bakbenet gipsat ända upp över höften. Det var på Gärdet under EM i vallning 2002.
Den fick ju inte gå öht nästan, bäras ut för att göra sina behov o sen in igen. Snacka om att den fick massvis av mental stimulans av att kolla på alla dessa hundar o alla människor. Många av åskådarna hade ju oxå hund med sig.
ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.
Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .
Medis på Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.
Jag undrar hur de tänker… 
Glada hälsningar från lilla mig! 
Hundar har egna ben och behöver inte bäras ikring på!
Även små hundar ska ha motion och orkar mer än vad många tror
#14 en tjej som tog en bror till min unghund använde en sån när valpen var för liten för att lämnas ensam och gå sj på vuxenhundendens promenader, tyckte att det verka smart i det samanhanget . Men hon bar inte runt på valpen så mycket, bara första tiden tolls hon fick k ordning på vara ensam heterna

#9 Finns petstroler! Typ barnvagn för djur. Jag har en sådan, perfekt när valpis inte ska så mycket men ändå vill vara ute. =)
#16 Petstroler är dock en usel ide om man vill ut i skogen/naturen.
Medarbetare på Fågelmatning, Djurparker, Vilda djur och Politik i fokus.

#17 Har inte sagt att den ska ut i skogen, där funkar ingen vagn. Då får man helt enkelt bära hunden. Eller vänta med det tills den blir äldre.
Om man googlar det ser det ju rätt illa ut med, säker massa amerikaner so rullar runt vovarna i sånna för att det är lite fräckt, trots att hundarna behöver röra sig

#19 Finns ju mer än amerikaner till det. Även i Sverige är det populärt med en liten vavva under ena armen och pratade mobilen och struntar i hunden. Finns tyvärr folk som har djur som statusgrej.