Hittar du felet i Bregotta-reklamen?
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Tidningen ATL har en tävling efter att en koexpert på SLU kontaktat dom angående ett fel han sett i reklamen.
Kan du hitta felet?
Vill du täva, så finner du tävlingen här: http://www.atl.nu/lantbruk/hittar-du-felet-i-bregott-filmen
Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus
Ser en rätt så tydlig grej men vet inte om det är gjort så med flit eller om det är grejen.. hm..
Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning.
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur.
Nu har det kommit ett facit. Trodde det var kvigan eller biet, men det var det inte.
Missade visst facit, det var att det spelades baklänges som jag såg. Tyckte det var så övertydligt att jag tänkte att det måste vara nåt annat.
Facit lades in 13.30, så det fanns inte när du svarade.
Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus
Det missade jag, har dock aldrig tänkt på hur kor lägger sig eller spenderat så mycket tid med de. Undrar om det var av estetiska eller praktiska skäl. Skulle det ens gå att lära in "ligg"? 🤔
Jodå kor går att lära saker, inne på lantdjur finns en tjej som rider och kör sina kor. :)
Jag tyckte öronens rörelse vid huvudskakningen och svansviftningarna såg helt fel ut även dom, så kollade igen och javisst är det baklänges. Våra är inte öronmärkta så det tänkte jag inte ens på. :) (bor utomlands)
Det var väl inte det första felet dom gjort i Bregotts reklamfilmer. Dom har även haft en tjurkalv som en blivande "ko". Det var något om nästa generationens mjölkproducerande :)
#7 o.O lol på den!
men gud va störade! Haha håller med #7 det har jag med tänkt på rösten de la till på kalven va typ ''när jag blir stor ska jag med bli en mjökko'' man bah pff haaa eller huur…pappa och jag skratta så vi vek oss :)
mat som är ute och självgår

#9 Det är ju det som blir "extrasaltat" smör :P
#12 HAHAHA eeww!! XD
#12 😂
ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.
Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .
Medis på Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.
vad var felet?
Jag äter inte mina vänner. Djur har rättigheter. Djur vill oxå leva.
#15 Filmen spelar upp baklänges.