Stoppa Kinas nya trend!!!
woah.. det är ju bara sjukt! O':
Ja, otroligt tufft att börja med detta! Man kan ju undra hur de stackars djuren får luft, för annars är det ju snarare " döda djur i nyckelringar " dock lika Hämskt det med. Mycket frustrerande!!
Har hört att det där pågått en tid.
Det är fullkomligt bedrövligt och jag hatar det men jag vet inte hur vi i Sverige ska kunna stoppa något som pågår i kina..?
Djuren lär knappast vara levande speciellt länge.
ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.
Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .
Medis på Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.
Kommer inte ihåg riktigt vart jag läste det men det var iallafall från en kvinna som bott i Kina en längre tid som berättade att man köpte fiskarna, sköldpaddorna och ödlorna såhär i djuraffär och sedan for hem och la dom i ett akvarium/terrarium. Kan jämföras med att vi i Sverige far och köper en guldfisk på zoomagasinet och får den i en plastpåse med vatten. Att någon använde den som nyckelring såg hon aldrig till.
Värd på jakthundar Medarbetare på hundar
~Ju mer man ser av människorna, desto mer uppskattar man sin hund~
Vad är det med en del? Hur är det möjligt? Man blir ju helt mörkrädd.
Det är inte möjligt att dom lever i vacumförsegling.
#6: Om det är transportmetoden hem för nyköpta djur så är det inte mycket att bli upprörd över, kan jag tycka.
Lika trovärdigt som bonzai kittens. Tyvärr lider de inplastade djuren om de är levande när de inplastas.
#9 Jag vet själv inte hur det egentligen ligger till då jag inte sett det med egna ögon. Men enligt hon så hade bara media förstorat upp allt och att det var långt ifrån verkligheten.
Värd på jakthundar Medarbetare på hundar
~Ju mer man ser av människorna, desto mer uppskattar man sin hund~
#6 #11 Det där tycker åtminstone jag låter lite mer logiskt. Som många säger så kommer ju djuren dö relativt omgående plus att det känns väldigt tungt och klumpigt att ha som nyckelring.