Annons:
Etikettsällskapsdjur
Läst 1409 ggr
VildaVittra
2015-12-01 17:37

Ogulligt

Svensk djursjukvård har startat en kampanj mot extremaveln, med en protestlista som du samt din hund kan skriva på. 

http://ogulligt.se/

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Annons:
lollynonna
2015-12-01 17:43
#1

Jättebra video! Tycker att de är söta men inte mopsar. De har nog den mest dåliga nosen :(

// Linah 

 Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

Vovisch nr2
2015-12-02 19:33
#2

Självklart har jag skrivit under! 👍

-Hälsning Jossan, medarbetare på bichon ifokus-

Taxelina1
2015-12-08 12:44
#3

Får ont i magen när jag ser och hör dessa utsatta hundkrakar. Finns absolut inget gulligt hos dessa offer.

Har en bekant som förlorade sin Fralla. Först var den opererad på grund av andningssvårigheter och den fick inte gå i avel. Sen dog den. Då importerades det en ny…som var ännu plattare i ansiktet…😮 Den planeras att gå i avel som vuxen.

När vi gick med i EU talades det om att ta tag i dessa problem hos både hund och katt,  men det har inte hänt ett smack. Det var rena lögnerna för att dom skulle få rösterna på sin sida.

Hälsning från en stor djurvänCool

AkaiTsuki
2015-12-08 23:50
#4

Som praktiserat inom djursjukvård så har jag faktiskt sett det på riktigt och det är inte trevligt när denna knorrande hund som knorrar i vardags ska sövas.  Man får inte titta bort en sekund 😕 Och det gäller allt kortnosigt 

Tycker videon i säg är väldigt mild, men älskar intiativet ❤️

//Joanna

Upp till toppen
Annons: