Annons:
Etikettsällskapsdjur
Läst 1891 ggr
vallhund
2015-03-12 22:06

Dålig reklam för Island air

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

Annons:
VildaVittra
2015-03-12 22:19
#1

"Mamma Pepper fortsatte dock hem till Stockholm tillsammans med husse."

Fy fan, stackars små valpar, de behöver ju sin mamma. Risken är ju stor att de går en långsam död till mötes.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

vallhund
2015-03-12 23:01
#2

Ingen råmjölk (eller vad det heter hos hundar), skiljda från tiken o sina kullsyskon. Det utspelade sig i Seattle, varit någon slädtävling där i närheten nyss?

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

VildaVittra
2015-03-12 23:17
#3

Inte vad jag vet. Är det huskys?

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

vallhund
2015-03-13 00:55
#4

Ingen aning, det står bara att tiken är slädhund o valparna ser ut att vara svartvita.

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

SuperLimm
2015-03-13 18:01
#5

Varför flög han med en dräktig tik ens? Trodde inte tikar fick flyga när de var dräktiga. De får ju inte åka bil om det är två veckor kvar till födsel väl då borde de väl inte få flyga heller? :(

Mvh Linn

VildaVittra
2015-03-13 18:05
#6

#5 Jag funderade i banorna om att det kanske inte syntes, vet att en av min hunds syskon fick en överraskningskull, och vissa draghundar är ju ganska rejält fluffiga. Så just på den punkten dömer jag inte mannen, däremot på att han tog med mamman till Sverige och dumpade valparna.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Annons:
SuperLimm
2015-03-13 18:08
#7

#6 mjo så kan det ju vara.. Alla tikar har ju iofs inte tydliga löp heller.. Ibland skulle jag vilja kunna kliva in i andra människors huvuden bara för att förstå hur de tänker…

Mvh Linn

Cindy S
2015-03-16 12:16
#8

Såhär säger Icelandair på fb via länken ovan "We wanted to clarify some questions about the story. Puppies are not allowed to fly for at least two months after being born. After consulting a veterinarian and considering the limited options for the puppies, our staff decided to step in and adopt them. Pepper returned home to Stockholm with her owner after spending time with them. The puppies are being monitored and properly looked after by their new owners. They have been checked by a veterinarian and will receive all of the necessary check ups as they grow up."

Jag antar att Torsten inte hade råd att stanna två månader till och gjorde det bästa. Det andra valet hade varit ifall han gett upp mamman och valparna till samma ställe om någon ville adoptera alla. Men då kunde mamman ha blivit olycklig av att förlora sin ägare.

Man får väl hoppas att det var en överraskningskull och att Torsten är offret i det hela.

Jessica Jones (2015-)

- Sajtvärd för superhjaltefimer.ifokus.se - Medarbetare för halloween.ifokus.se -

vallhund
2015-03-16 12:23
#9

"after spending time with them" Hur många minuter eller timmar/dygn rör det sig om?

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

SuperLimm
2015-03-18 08:07
#10

Jag har fortfarande svårt att tycka att det är okej eller ursäktar handlingen faktiskt…

Mvh Linn

Taxelina1
2015-03-19 14:39
#11

Vad i helv….. Det här är ju sjukt😮

Hälsning från en stor djurvänCool

Upp till toppen
Annons: